Tuesday, January 31, 2012

Dari wall seorang wanita.. (ceritera yang bermula dari 5 January 2012)..

mnyumpah, kutuk, keji n yg sama maksud dgnnye... ckp x supe bikin... redha ke pasrah???? atau hnya skadar dendam???? terang2 kata itu ini lam blog n FB, bila bdpn nape xde point pn???? kowt saje nk jumpa n bkenalan atau nk banding sape yg lbh perfect ker???? ngadu da lumrah, kite ngadu, kata kite itu ini yg dia ngadu tu lak apa kbendenye???? tlg lah, jgn kata ikut sdp mulut n ati jer... blajar tinggi2 tpi mane pegi otak tu???? January 5, 2012.


sape yg cri musuh???? eh ada org perasan lak.....!!!!! January 6, 2012.


rope2nye ada gak yg bkn frenz minat tgok wall kite kat FB nie erk???? sukenye... suke x??? da jdi rutin lak kn??? ari2 mst nk tgok wall n bc n trase n mulut tu brkumit2 bckp sorg2... January 6, 2012.


aik tgok lg ker wall sy nie???? (dtuju khas wat pmpuan itu yg dulunye dikejar oleh lelaki ini, tpi xkenang diuntung, bila ada wanita len kejar lelaki ini bru panas punggung...)         January 6, 2012.



Dah puas kutuk saya? Malukan saya? Baca jugak blog saya kan..??

Awak nak tahu tak apa yang saya rasa bila awak post banyak-banyak tentang saya? BANGGA. Sebab.. Awak tolong famous kan saya secara tak langsung. Ini namanya timbal balik. Cukup-cukuplah gunakan agama. The only thing that I can adivce you old lady. Please.. Use your brain before you act. Mind your step before you move and.. Ermmmm.. Roda berputar. Saya bukan tak nak melawan. Tapi rasa sama-sama bodoh bila bergaduh macam tue. Yes! I am educated. Kan dah cakap memang nak kenal. Salah ke ayat tue? Maaf daripada hujung rambut sampai hujung kaki. Salah awak.. Air mata yang keluar disebabkan AWAK.. FITNAH yang awak tabur tentang saya.. Dah lama saya maafkan. Terima kasih.

2 comments:

  1. sbr naimah..org2 yg suka menabur fitnah ni xkan selamat..kuatkn diri kamu ya :D

    ReplyDelete
  2. takpe Tikah.. ALLAH dah balas cash kat dia.. Cuma sikit sebanyak masih bersisa jugak dalam hati nih, huhu~ kalau dia tak jelas jugak kenapa semuanya terjadi pada dia, kita tak tahulah..

    ReplyDelete