Saturday, April 30, 2011

If You Love Me (Sad Love Story OST)


Aku suka sangat denagn cerita Sad Story neh. Dulu, masa cerita neh ditayangkan kat Malaysia, memang awal-awal dah cop nak duduk depan TV pasa masa dan ketika yang sama setiap hari yang siap-siapa pun dilarang mengganggu ketenteraman aku tengok cerita neh. Serius.. Best! Sekarang... Errrrrrr.. Kalau mulakan alamatnya TV kat rumah sewa tue akulah yang empunya, hehe.. Enjoy pep. Lagu genre macam neh paling masuk dengan aku but.. This song is my favourite. Luv ya~

No comments:

Post a Comment