Sunday, August 22, 2010

Apa korang buat sepanjang bulan puase..?

Hahaha~ aku..? kerja 7 hari seminggu sepanjang bulan puase. Ok la.. Ok la.. I admit that I didn't get any permanent since the day I finished my internship. A month, and I still didn't get any call after attending few interviews. Relax Nai'mah.Its only a month. Try harder. Send more resume, hoho~ Tenshion balik kampung orang tanya pasal kerja. Relaks la mak cik.. Relaks la pak cik.. Saya kerja apa.. Saya jual kuih tau.. Jual kek. Ada ijazah tak bermakna aku tak boleh buat semua nih, betul tak..? TQ ayah ibu sebab paksa anak-anak dara dia nih masuk dapur dari kecil.

Thanks to my parent, especially to my mum who give full support from the very beginning. Suntikan modal pun dia yang bagi. Alhamdulillah.. Aku buat apa..?

 Kek coklat kat atas nih sebuku RM18.00.. Kosong tade coklat, RM15.00. Start jual dari sebelum puase lagi. err.. Huduh!

Tiga singget.. Tiga singget!!!Talam keladi, talam berlauk, talam kacang merah, pulut serunding, dengan onde-onde a.k.a buah melaka.  Nih dok anta kat Mak cik Dah depan Taman Bakri Jaya.

Nilah Highland Tower aku, hahaha~ Akhirnya akan dihantar oleh pak supir Syahmi, hahahahaha~


Lepas lah sikit sebanyak apa-apa yang perlukan bayaran. Terima kasih ibu.. Terima kasih ayah.. Terima kasih     Syahmi. So, korang, apa aktiviti sepanjang puase nih..?


I miss my student title. I miss UiTM.

5 comments:

  1. kekma,chaiyok chaiyokk! we always support u.(anis) ^^V

    ReplyDelete
  2. WOT: huhuhu~ ya..
    anis: macey2.. luv u, muah2~

    ReplyDelete
  3. Aku lak duk depan meja menggaruk kepala jer.... cuz lom jumper kueh yang sedap n dapur terlalu kecik sampai nak ke dapur pun stress tau!!!

    ReplyDelete
  4. ala.. kuih tunjuk suda, hahahahaha~

    ReplyDelete