Saturday, August 28, 2010

Antara DIA dan DIA.. Kenapa harus ada DIA?



Apa yang akan kau orang lakukan bila ada 2 pilihan terbaik depan mata sekarang..? Tak kisah la.. Barang ke.. Rumah ke (bukan barang juga ke..?? hahaha~), orang ke..(boleh pulak ek..?? haha~) Kalau aku dalam situasi macam tue, kalau barang terlebih duit aku beli dua-dua. Kalau orang...  erk~ Hopefully aku tak susah memilih bila masanya tiba. susah bai.. Proses untuk mengenal tue mudah.. Proses nak memilih. Aku rasa nak buat election la.. buat kertas mengundi,pastue suruh adik-adik, mak bapak aku pangkah sape yang diaorang suka, wakakakaka~ Giler ah idea nih. But, why not..?? Itu baru dua.. Macam mana kalau tiba-tiba antara dua, muncul ketiga, keempat, dan kelima. Semua ada kriteria tertentu yang kita suka?? Ayat.. Macam aku nih famous sangat lah pulak.. Perasan, kah3!! 
-Istikharah-

 Yah! Itu perlu. walau cuma ada satu depan mata.. Pertolongan dari yang Maha SATU, Maha ESA itu penting dalam membuat perhitungan.


Ah.. Tapi semua tue masih awal, selagi aku masih tak dapat nak merubah diri sendiri. Terima sebab simpati antara keduanya? Atau terima sebab paksa rela? atau.. Terima sebab masa tue aku dah tak laku, takde yang nak..? Nauzubillah! Mohon dijauhkan. Yang baik-baik sajalah. Hidup harmoni selama nih, tapi sebab salah percaturan kemudian hari, akhirnya aku tersungkur dalam gaung. Hoh!

2 comments:

  1. Kalo aku... aku takkan pilih 2 2..... biar lah merana.... cuz cinta sejati pasti akan bersatu suatu hari nanti.... tak perlu tuk kita cari gali atau bingung memikirkannya........ lek ah!!!

    ReplyDelete
  2. yg bulat takkan datang bergolek, yg pipih takkan datang melayang sayang.. hhahaha~ entah ye.. aku pun da xtaw nih..klw aku.. mau ak lari jauh2, hahahahaha~ punye la trok perangai, hahahaha~

    ReplyDelete