Monday, January 4, 2010

HAppy New Year..

MAsih belum terlambat rasanya untuk aku mengucapkn Selamat Tahun Baru kepada semua kan? Hanya berbeza beberapa hari sahaj. Kira, oklah tue.. Hurmmm.. Esok kami akan memulakan kuliah pertama, bertemu kembali dengan rakan-rakan sekuliah, berdepan kembali dengan buku dan tugasan yang pastinya akan bertambah mencabar semester ini, lebih-lebih lagi di tahun akhir ini.. Harap-harap, segalanya berjalan dengan lancar pada tahun ini, amin.. Aku tiba Shah Alam sebenarnya awal seminggu, namun seperti yang telah aku khabarkan pada psot yang lepas, aku lepak sekejap di UIA. Pulang kembali, setelah bermalam 2 hari di sana. Bosan! Statement paling sesuai yang boleh aku unggkapkan sepanjang aku duduk di rumah sewa. Langkah kaki bertambah panjang bila tiada tugasan. Haiz.. Awal-awal lagi aku dah mula membeli novel, sebab kakiku terlajak melangkau masuk ke MPH Shah Alam. Sampai bersila aku dibuatnya.

      "Nak yang nih ke.. Nak yang nih ke.. NAk yang nih..??

Sorang mamat nih menjadi mangsa tolong ambilkan buku di rak paling atas; faktor kecomelan aku memaksa aku berbuat demikian, hehehehe.. Maaf la yea bro.. But thanks sebab tolong aku.. Right choice. Kalau tak, rasanya kempunan aku dengan buku tue.. Lagipun, Oprah's Choice, mana aku boleh miss.. kan? Anyway, sepanjang minggu nih bnyak menghabiskan masa berjalan dan berjalan. Menghilangkan kebosanan. Cuma, malam New Year, aku dok lepak sorang-sorang dalam bilik, layan lagu-lagu blues.. Lagi best..


Semalam paling best rasanya. Jumpa best friend, berjalan sampai malam. Sempat menghantar pesanan pada seorang teman untuk makan bersama, kelaparan! Akhirnya plan asal untuk makan hanya di kandang berubah. Separuh jalan, teman memberitahu perlu keluar ke bandar Shah Alam untuk membeli barang. Akhirnya, setibanya di Puncak, keluar sekali lagi dengan mereka semata-mata untuk makan. Bayangkan.. Tak jejakkan kaki ke rumah lagi, aku keluar lagi. Setibanta di rumah sekitar jam 11.30 malam, lepak plus kekenyangan. Pada teman-teman yang membenarkan aku menyelit dalam kereta korang tue, thanks a lot lah. Penuh perut aku berbaloi dengan rasa mengantuk. Dapat tidur yang berkualiti aku kelmarin, hehe..

2 comments:

  1. jelse k..?? ekekeke~ bosan minggu nh.. internet connection teruk sgt plak 2.. lg la plak..

    ReplyDelete