Tuesday, September 15, 2009

Your opinion about rejection...

Tenang betul rumah hari nih.. Sume dok study, aku jelah dok sibuk dengan blog.. Nak siapkan assignment en Mus, nantilah dulu.. Kowang jangan ikut macam aku pulak.. hahaha.. Kelas Computerized Cataloguing habis pukul 10 td. Penatnya. Tapi, kelas nih la yang aku paling sayang. Seronok! Agak banyak jugak la yang kami dah belajar. Apa yang paling aku risau sekarang nih, aku punya research paper. Dah lebih dari sebulan aku tak dapat nak jumpa dengan advisor aku. Sentiasa sibuk. Tiap kali called.. Im so sorry. Im outstation and need to attend conference, etc... Hurmmmmmm.. Aku belum distribute Q lagi. So, tak dapatlah nak siapkan apa2 kerja yang sepatutnya dah berjalan dari awal. Takut bila tengok budak-budak nih dah mulakan tugasan mereka. Aku? masih dok terkontang kanting dengan menda yang tak pasti. Susah betul! Lumrah sebagai pelajar. Telan jelah kan.. haha...

Hurmmmm.. Aku nak tanya pendapat korang mengenai perkataan "rejection".. Pengertian bagi korang "rejection" nih apa? Narrow scope.. Rejection from your friends.. Alam maya mahupun realiti. So... apa pendapat korang?

2 comments:

  1. baru nak follow blog ni, so nak mula comment yg memula ni dulu. rejection ikut kata kawan aku yg kerja Quality Control(QC) kat kilang, xleh pakai punya barang, terbahagi kepada boleh diperbaiki dgn xleh diperbaiki, ikut kata kawan aku kerja kat kedai reject shop, walaupun reject ttp mahal juga dan ramai org suka beli... hahahaa

    ReplyDelete
  2. human da bertukar jadi barang da, hahaha..

    ReplyDelete